طرح تسویه آنی با مشتریان کارگزاری بانک پاسارگاد

طرح تسویه آنی با مشتریان کارگزاری بانک پاسارگاد

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد در راستای مشتریمداری اقدام به فعالسازی طرح تسویه آنی کرده که طی آن مشتریان در هر ساعت از شبانه روز تا سقف 100 میلیون تومان، از محل وجوه سررسید شده و قابل برداشت خود نزد کارگزاری را برداشت نمایند. بدیهی است؛ مشتریانی می‏توانند از مزیت استفاده از این طرح برخوردار گردند که دارای قرارداد آنلاین با کارگزاری بانک پاسارگاد بوده و همچنین حساب «پاد» نزد بانک پاسارگاد با درجه اعتبارسنجی حداقل 4 داشته باشند.
لازم به ذکر است؛ استفاده از این طرح فقط تا سقف مبلغ اعلامی در شبانه روز امکانپذیر است. چنانچه مشتری دارای درخواست انجام نشده خرید و یا درخواست پرداخت وجه به سایر حسابهای خود و در چارچوب تسویه عادی باشد، مبلغ مذکور و تجمیع آن از مبلغ قابل برداشت طرح تسویه آنی کسر می‌شود.
 
افتتاح و دریافت کارت بانک پاسارگاد با ویپاد
افتتاح حساب آنلاین (راهنمای ثبت نام) از طریق ویپاد؛ شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد، تنها طی ۴ مرحله ساده و کوتاه و در چند دقیقه انجام می‌شود.  
  1. ابتدا لازم است که با نصب اپلیکیشن ویپاد، یک شعبه بانک پاسارگاد را همواره همراه خود داشته باشید. حالا وارد برنامه شده و برای استفاده از خدمات آنلاین ویپاد آماده شوید: از افتتاح حساب اینترنتی تا دریافت تسهیلات و سپرده سودآور …
  2. شماره موبایلی که متعلق به خودتان است را وارد کرده و کد تاییدی که به آن ارسال می‌شود را ثبت کنید.
  3. در مرحله بعدی، اطلاعات هویتی که بر روی کارت ملی هوشمند شما درج شده است را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی، تاریخ تولد و سریال کارت ملی هوشمند یا شماره رسید تحویل آن است. اطلاعات ارسالی شما توسط سازمان ثبت احوال کشور تایید می‌شود.
  4. ویدئویی از چهره خود ارسال کنید. این ویدئو توسط سازمان ثبت احوال کشور با تصویر چهره شما در آن سازمان مطابقت داده می‌شود و پس از تایید، حساب شما با ویپاد، افتتاح می‌شود.
 اطلاعات حساب و کارت در ویپاد
در ویپاد، تمامی اطلاعات مربوط به حساب و کارت شما از جمله شماره کارت، شماره حساب و شماره شبا در صفحه «حساب دیجیتال» قابل رویت است. در این صفحه همچنین می‌توانید نسبت به مسدودسازی کارت خود در زمان مفقودی، تنظیمات رمز و صدور المثنی اقدام نمایید.
 
چرا افتتاح حساب بانک پاسارگاد با ویپاد؟
این تنها افتتاح حساب نیست که با ویپاد به تجربه‌ای ساده و دل‌پذیر تبدیل شده است. «افتتاح حساب» تنها یک دریچه است برای ورود به دنیای دیجیتال بانک پاسارگاد که در آن خدمات بانکی آنلاین و همراه، به سادگی از هر مکان و در کوتاه‌ترین زمان در دسترس است؛ خدماتی مانند تسهیلات آنلاین، طرح سرمایه گذاری، انتقال وجه، کارت هدیه دیجیتال و … دنیایی که در آن، همواره با اولین‌های بانک‌داری دیجیتال مواجه می‌شوید: اولین تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و آنی، اولین وصول آنلاین چک صیادی و ...

ارسال نظرات